ortodonta wrocław krakowska ad 6

Wszystkie 12 osób miało ogólną limfocytopenię, zdefiniowaną w tym badaniu jako całkowita liczba limfocytów mniejsza niż 1500 komórek na milimetr sześcienny; osoby te podlegają dalszemu badaniu przez CDC. Badanie zdrowych dawców krwi, w tym 304 w Irwin Memorial Blood Center w San Francisco, 235 w Los Angeles Red Cross i 262 w centrum krwiowym Sacramento Medical Foundation, wykazało, że żaden z nich nie miał niskiej liczby limfocytów T CD4 + więcej niż jednej okazji bez znanej lub prawdopodobnej przyczyny immunosupresji. Podobnie, żaden z 970 dawców krwi w New York Blood Center nie miał limfocytów T CD4 + poniżej 300 komórek na milimetr sześcienny nawet w jednym przypadku. Badania wyżej wymienionych populacji, podobne wybrane populacje (użytkownicy narkotyków w iniekcjach22) i zdrowe populacje23 wskazują, że niewielki procent osób seronegatywnych HIV ma niskie liczby komórek CD4 +. Tak więc, chociaż niektóre z tych zdrowych osób mogą spełniać obecną definicję idiopatycznej limfocytopii T CD4 +, prawdopodobnie reprezentują inną grupę niż ci, którzy mają oportunistyczne infekcje.
Objawowi pacjenci wydają się reprezentować kilka różnych wzorców klinicznych i immunologicznych. Związek czasowy między infekcjami prątkowymi, zapaleniem płuc P. carinii i pozapłucnymi infekcjami grzybiczymi i pasożytniczymi oraz stłumioną liczbą limfocytów T CD4 + u tych pacjentów, jak również w innych publikacjach medycznych (24, 24-27) jest niejasny. Niektóre stany, takie jak zapalenie płuc P. carinii, najwyraźniej wynikają z wcześniejszej immunosupresji; inne, takie jak gruźlica28 i wiele innych chorób, 26,27,29 mogą czasowo zmniejszyć subpopulacje limfocytów, powodując limfocytopenię obserwowaną u niektórych pacjentów. Na przykład pacjent 7, który wyzdrowiał z toksoplazmozy mózgowej, później miał liczbę limfocytów T CD4 +, które mieściły się w normalnym zakresie i były zgodne z liczbą, jaką miał przed chorobą. Siedmiu dodatkowych pacjentów, którzy byli ostatnio testowani w CDC, również miało liczbę limfocytów T CD4 + wynoszącą ponad 300 komórek na milimetr sześcienny.
Kilku z 47 pacjentów miało wiele różnych zaburzeń komórkowych oprócz wyczerpania limfocytów T CD4 +. Spośród 28 ostatnio przebadanych pacjentów, 22 (79 procent) miało całkowitą liczbę limfocytów mniejszą niż 1500 komórek na milimetr sześcienny, a 6 (21 procent) również miało limfocytopenię T CD8 + (<250 komórek na milimetr sześcienny). Ponadto stwierdzono, że dwóch homoseksualnych mężczyzn, którzy uważano za spełniających definicję przypadku idiopatycznej limfocytopii T CD4 +, było seropozytywnych pod względem HIV w czasie testowania w CDC, co wskazuje, że ich limfocytopenia mogła być związana z zakażeniem HIV. Wszyscy pacjenci z idiopatyczną limfocytopią T CD4 + będą musieli być obserwowani prospektywnie i zbadani po ich ostrych infekcjach oportunistycznych lub po ich pierwszej liczbie komórek CD4 + mniej niż 400 komórek na milimetr sześcienny w celu określenia naturalnego przebiegu ich infekcji i limfocytopenii.
Na liczbę komórek CD4 + może wpływać wiele czynników, w tym wiek23, a nawet naturalne dobowe wahania30,31. Różnice w badaniach laboratoryjnych mogą również tłumaczyć pewne nieprawidłowe liczby limfocytów T CD3 +32,33. Na przykład cztery próbki krwi od Pacjenta 45 podzielono i wysłano do dwóch laboratoriów badawczych w jego stanie rodzinnym, ujawniając absolutną liczbę limfocytów T CD4 +, która różniła się o 69 do 152 komórek na milimetr sześcienny.
Prawie wszyscy pacjenci z idiopatyczną limfocytopenią T CD4 + przebadali do tej pory poziomy immunoglobulin w surowicy w granicach normy lub w jej pobliżu.
[hasła pokrewne: arbet szczecin, kalchem, europtrans ]

Zobacz też: # Concrete repair mortar, # dermatologia estetyczna warszawa, # fotel kosmetyczny elektryczny,