Idiopatyczna limfocytopenia limfocytów T CD4 + – czterech pacjentów z oportunistycznymi zakażeniami i brak dowodów na zakażenie wirusem HIV cd

Pięć dni później została ponownie przyjęta z uporczywą gorączką, kaszlem i dusznością. Jej ocena sugeruje jednak ostre zapalenie pęcherzyka żółciowego, które prowadzi do cholecystektomii, ale jej przebieg gorączkowy trwa nadal i zaczęły mieć bóle głowy. Badanie CT głowy wykazało wodogłowie komunikujące, a nakłucie lędźwiowe dawało 68 leukocytów na milimetr sześcienny (z których 95 procent stanowiły limfocyty), stężenie białka 172 mg na decylitr i poziom glukozy 49 mg na decylitr (2,72 mmol na litr ). Zmierzony jednocześnie poziom glukozy w surowicy wynosił 172 mg na decylitr (9,55 mmol na litr). Barwienie tuszem z Indii wykazało kapsułkowane drożdże, a miano antygenu kryptokokowego płynu mózgowo-rdzeniowego przekraczało 1: 16,384. Wzrastały kultury krwi, płynu mózgowo-rdzeniowego i moczu. C. neoformans. Rozpoczęto leczenie amfoterycyną B i flucytozyną, lecz wkrótce zaprzestano stosowania flucytozyny z powodu współistniejącej autoimmunologicznej niedokrwistości hemolitycznej. Pacjent otrzymał całkowitą dawkę 2 g amfoterycyny B przed zmianą leczenia na doustny flukonazol; kontynuowała stosowanie flukonazolu w profilaktyce podtrzymującej. Jej przebieg w szpitalu był dodatkowo komplikowany przez potwierdzoną przez kulturę gruźlicę płuc, wiremię wirusa cytomegalii i wieloopermalne opryszczkowe półpaśca. Jej objawy i nieprawidłowości radiologiczne ustąpiły po leczeniu izoniazydem, ryfampiną, pirazynamidem i acyklowirem. Podczas ostatniej wizyty kontrolnej, 10 miesięcy po prezentacji, nadal odzyskiwała siły, mimo że nadal miała anemię. Pacjent 4
W styczniu 1987 r. Patient 4, 31-letni heteroseksualny biały człowiek z astmą, był obserwowany z powodu częstych infekcji górnych dróg oddechowych i przerywanej hemoptyzy. Badanie wykazało powiększenie śledziony, limfocytopenię (800 limfocytów na milimetr sześcienny) oraz liczne, uwapnione ziarniniaki śledziony, hilum i śródpiersia. Test skórny histoplazminy był pozytywny (co skutkowało 12-mm obszarem stwardnienia), a test tuberkulinowy z oczyszczoną pochodną białka o średniej mocy był ujemny. Ta konstelacja oznak i objawów była uważana za zgodną z histoplazmozą z ziarniakiem śródpiersia.
W lutym 1991 r. Pacjent miał ciężki ból głowy, przemijające podwójne widzenie i gorączkę. Nakłucie lędźwiowe ujawniło 154 leukocyty na milimetr sześcienny (z których 63 procent stanowiły limfocyty), poziom glukozy 52 mg na decylitr (2,89 mmol na litr) i stężenie białka 62 mg na decylitr. Testy antygenu kryptokokowego były negatywne, podobnie jak wyniki barwienia przy użyciu tuszu z Indii i płynów mózgowo-rdzeniowych; jednakże pleocytoza utrzymywała się. Analizy serologiczne były negatywne w przypadku wielu czynników zakaźnych, z wyjątkiem testu fleksyjnego wiązania osocza (przeprowadzonego w CDC), który był dodatni przy mianie 1: 8.
Bóle głowy pacjenta były kontynuowane i rozwijała się przemijająca dysfunkcja. W kwietniu 1991 r. Rezonans magnetyczny ujawnił zmianę w zwojach podstawy z centralnym oczyszczeniem, zgodnym z ropniem. Na podstawie przebiegu klinicznego pacjenta i dodatnich wyników serologicznych wykonano wstępną diagnozę histoplazmozy ośrodkowego układu nerwowego, którą poddano leczeniu amfoterycyną B
[podobne: apteka skoczów dyżur, ciecina eu, endoskopia kapsułkowa cennik ]

Zobacz też: # czarter jachtów motorowych mazury bez patentu, # gabinet stomatologiczny gliwice, # Kable grzewcze Zielona Góra,