Skip to content

Bitwa nad SCHIP cd

3 tygodnie ago

539 words

W swoim oświadczeniu senatorowie powiedzieli: To nie jest realistyczne – biorąc pod uwagę brak dwustronnego poparcia dla planu prezydenta – myśleć, że można to osiągnąć w przyszłym tygodniu lub nawet przed wyczerpaniem obecnego programu opieki zdrowotnej dla dzieci we wrześniu. Nowa analiza tych propozycji, przygotowana przez naukowca, który uważa, że kodeks podatkowy w USA mógłby zostać zmieniony w celu rozszerzenia zakresu ochrony zdrowia na dużą liczbę osób nieubezpieczonych, stwierdza, że propozycje Busha nie osiągną zamierzonych celów. Żadnego z elementów planu administracji Busha. . . spowodowałoby znaczną redukcję liczby nieubezpieczonych , twierdzi Stan Dorn z Urban Institute.3
Domowi demokraci, przekonani, że przeciętni wyborcy będą faworyzować partię postrzeganą jako agresywnie poszukującą szerszego zasięgu dla biednych dzieci, zastosowali zdecydowanie bardziej partyjne podejście niż ich senaccy koledzy. Prowadzeni przez House Speaker Nancy Pelosi z Kalifornii, Demokraci przygotowali 700-stronicowy projekt ustawy mający przyciągnąć amalgamat interesów, który przemawia do lekarzy i sprzymierzonych dostawców, szpitali, osób starszych i wielu innych grup4. Ale nawet przy wsparciu nadzwyczajna koalicja, istnieje małe prawdopodobieństwo, że w końcu wszystko, co zostanie przyjęte przez House, stanie się prawem. Dowód na taki wniosek leży w silnej opozycji republikanów domowych do środka i mocy weta prezydenckiego. Spośród 199 republikanów, którzy głosowali, wszyscy, z wyjątkiem 5, sprzeciwili się tej ustawie, w porównaniu z 220 Demokratami, którzy byli jej zwolennikami i 10 przeciwnikami.
Środek zatwierdza nowe wydatki SCHIP w wysokości 50 miliardów dolarów w ciągu najbliższych 5 lat, w sumie 75 miliardów dolarów. Objęłoby to około 5 milionów więcej dzieci niż obecny program. Środek, opracowany bez wkładu Republiki, byłby finansowany częściowo dzięki zwiększeniu o 45 centów podatku federalnego na paczkę papierosów, przynosząc ogółem 84 centy. Drugim ważnym źródłem wsparcia na pokrycie kosztów projektu byłoby wyeliminowanie różnicy między płatnościami per capita, jakie Medicare oferuje prywatnym planom ochrony zdrowia, które rejestrują jego beneficjentów, a średnimi kosztami pokrycia podobnych beneficjentów w ramach tradycyjnej opłaty za usługę. model płatności. Średnio, według szacunków Biura Budżetowego Kongresu, Medicare płaci plany zdrowotne o 12% więcej na jednego beneficjenta niż jego średnie koszty w ramach zwrotu kosztów za usługę dla podobnego pacjenta. Eliminując różnicę, Medicare zaoszczędziłoby 50 miliardów dolarów w ciągu następnych 5 lat. Administracja zdecydowanie sprzeciwia się wyeliminowaniu różnicy w płatnościach, twierdząc, że prywatne plany oferują bardziej korzystne świadczenia i są w lepszej pozycji do koordynowania opieki niż lekarze, którzy otrzymują rekompensatę za pośrednictwem tradycyjnego modelu opłat za usługi.
Najważniejsza pozycja dla lekarzy w ustawie przyjętej przez Izbę uchyliłaby znaczne obniżki (10% w 2008 r. I 5% w 2009 r.) W opłatach za usługi dla lekarzy, które Medicare ma zaplanować na dzień stycznia. Środek zastąpienie cięć wzrostem płatności o 0,5% zarówno w roku 2008, jak i 2009 roku. Ustawa wymaga również zwiększenia o 2,5% docelowej stawki Medicare w zakresie wydatków na usługi podstawowej opieki zdrowotnej i profilaktycznej oraz tworzy oddzielne cele wydatków dla innych kategorii usług, takich jak obrazowanie diagnostyczne, główne procedury i testy
[patrz też: leczenie uzależnień wrocław, malbork dyżury aptek, rosuwastatyna ]